Aktualności

MAJ, 30 2017

Trzy nowe marki we Wroclavii

Do grona najemców powstającego w sercu Dolnego Śląska centrum handlowego Wroclavia dołączyli nowi najemcy: Uterqüe z grupy Inditex, który będzie pierwszym sklepem tej marki we Wrocławiu i drugim w Polsce, uwielbiany przez fanów obuwia sportowego Run Colors (również po raz pierwszy w stolicy Dolnego Śląska) oraz Goldi – ukraińska sieć sklepów odzieżowych, która we Wroclavii otworzy pierwszy sklep w naszym kraju.

 

- Chcielibyśmy, by Wroclavia była miejscem spotkań i zakupów dla wszystkich mieszkańców Wrocławia. Każdy klient jest dla nas ważny i każdy znajdzie coś dla siebie. Najemcy Wroclavii zostali dobrani w taki sposób, by wśród sklepów znalazły się zarówno marki premium, dla pasjonatów dobrego stylu, jak i bardziej masowe. Myślimy zarówno o osobach zainteresowanych modą, jak i pracownikach biurowych, rodzinach z dziećmi, młodzieży oraz osobach aktywnie uprawiających sport – mówi Dorothy Sydor, dyrektor ds. leasingu Unibail-Rodamco Poland.

 

Uterqüe to powstała w 2008 r. marka należąca do grupy Inditex, światowego lidera na rynku mody i dystrybucji. Zgodnie z nazwą Uterqüe (co po łacinie oznacza „jedną i drugą rzecz” lub „obie”) stawia sobie za cel przywrócenie akcesoriom należytego miejsca w damskiej garderobie. W ofercie Uterqüe znają się starannie dobrane, ekskluzywne ubrania podkreślające elegancką sylwetkę oraz grające główną rolę dodatki. W sklepach Uterqüe panuje wyjątkowa atmosfera, m.in. dzięki meblom w ciepłych kolorach, a klienci mogą liczyć na perfekcyjną obsługę.

 

Run Colors to ulubiona marka dla fanów obuwia typu sneakers. Sklepy Run Colors wyróżniają charakterystyczne kolorowe, pełne dynamiki instalacje, które nawiązują do motywu sznurowadła i jednocześnie przywołują na myśl szybki ruch biegacza. Często organizowane są w nich premiery danego modelu obuwia i wydarzenia z udziałem dj’ów i blogerów. Run Colors to jeden z nielicznych w Europie sklepów, gdzie trafiają limitowane kolekcje takich marek jak Nike, Asics, New Balance, Adidas, Saucony i Puma.

 

Goldi to jedna z wiodących na Ukrainie sieci handlowych, istniejąca od 1993 r. i pretendująca do miana ukraińskiej marki narodowej. Głównym założeniem firmy jest dostarczenie klientowi wysokiej jakości produktów w cenie producenta. Firma projektuje, produkuje i sprzedaje odzież tworzoną z myślą o kobietach i mężczyznach w różnym wieku oraz o młodzieży i dzieciach. Wyjątkowość sieci sklepów Goldi tkwi w różnorodności kolekcji (rocznie ok. 7 000 wzorów), które łączą wygodę z trendami spotykanymi na europejskich wybiegach.

 

We Wroclavii znajdą się sklepy marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak: Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37, Estée Lauder, Okaidi, U.S. Polo Assn., czy Petit Bateau. Odwiedzający centrum klienci będą mogli skorzystać z oferty innych sklepów znajdujących się w portfolio grupy Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius, który na ok. 700 m² przedstawi swój najnowszy koncept zawierający dział mody męskiej), a także grupy LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay) oraz H&M, New Look, Peek & Cloppenburg, Guess i wielu innych. Na odwiedzających Wroclavię czekać będzie również unikalna oferta gastronomiczno-rozrywkowa: ok. 30 wrocławskich i sieciowych kawiarni oraz restauracji, kino Cinema City, z salami VIP i pierwszą we Wrocławiu salą z technologią IMAX, klub fitness CityFit oraz sala zabaw Fikołki.

 

Aktualne informacje o najemcach dostępne są na stronie internetowej centrum: www.wroclavia.pl

 

 

Do pobrania

Pełna wersja informacji prasowej w formacie PDF
< Powrót do listy aktualności