Plan

Plan Komunikacyjny

Plan Pięter

POZIOM 0

W centrum handlowym znajdzie się 200 lokali. Na poziomie 0 zostaną ulokowane różnorodne sklepy sportowe, obuwnicze, apteka i drogeria, a także sklep spożywczy. Niewątpliwy atut stanowić będzie, przejrzysty pod względem komunikacji wizualnej oraz architektonicznej, plan galerii. Klienci bez problemu znajdą interesujące ich sklepy i punkty usługowe. W ten sposób zaoszczędzą czas i będą mogli wygodniej robić zakupy.

WIĘCEJ
POZIOM 1

Na poziomie 1 swoje miejsce znajdą sklepy odzieżowe – od sklepów z ofertą casual czy młodzieżową, po sklepy z odzieżą klasy premium. Dostępność sklepów oraz ich umiejętne rozmieszczenie w przestrzeni galerii handlowej – tak, aby w łatwy sposób planować zakupy – będą wygodnym rozwiązaniem dla najbardziej wymagających klientów. Na tym poziomie będzie można skorzystać z oferty kluczowych marek modowych, preferowanych przez Europejczyków.

WIĘCEJ
POZIOM 2

Na poziomie 2 goście będą mogli zrelaksować się w jednej z wielu klimatycznych restauracji i skorzystać z bogatej oferty rozrywkowej. Na tym poziomie znajdzie się największe kino we Wrocławiu - Cinema City, pierwszy w mieście IMAX, oferujące sale VIP, a także inne udogodnienia.

WIĘCEJ